Αποστολη μονο προπληρωμενων παραγγελιων & χρονοι παραδοσης.
Ολες οι αποστολες μας εξυπηρετουνται απο την ACS courier.
Σε κανονικες συνθηκες οι αποστολες παραδιδονται την επομενη μέρα σε χερσαίες περιοχές και το αργοτερο σε τρεις μέρες σε νησιωτικες περιοχες.
Λογω ομως των ιδιαιτερων συνθηκων και του υπερβολικου φόρτου που αντιμετωπιζουν ολες οι εταιρειες courier σε καποιες περιοχες ενδεχεται να υπαρξει καθυστερηση των παραδοσεων.
Εμεις οφειλουμε να ενημερωσουμε τους πελατες μας:
Ενω η εταιρειες κουριερ μας δινουν χρονους παραδοσης 6 εργασιμων ημερων (ειδικα για Αθηνα και Θεσσαλονικη) οι πραγματικοι χρονοι παραδοσης φτανουν τις δεκα εργασιμες (δυο εδομαδες)
Να ενημερωσουμε επισης οτι υπαρχει συγκεκριμενος αριθμος αποστολων που επιτρεπεται απο την μεταφορικη να φυγει καθε μερα, και αυτο εχει ως αποτελεσμα ενω οι παραγγελιες ειναι αυθημερον ετοιμες να αναχωρησουν, να δεσμευομαστε απο την ταχυμεταφορικη να φυγουν εως και 5 μερες αργοτερα οταν εχουμε μεγαλο αριθμο παραγγελιων.
Παρολα αυτα εμεις ενημερωναμε τους πελατες και για το ποτε θα φυγει η παραγγελια αλλα και τον πραγματικο εκτιμωμενο χρονο παραδοσης, και αφου περναμε την εγκριση του πελατη εκ νεου, τοτε στελναμε την παραγγελια.
Δυστυχως ομως παρατηρησαμε εναν μεγαλο αριθμο πελατων οι οποιοι ενω μας εδωσαν την εγκριση τους για την παραγγελια, δεν παρελαβαν τα δεματα τους.
Το καταλαβαινουμε καθως οι καθυστερησεις ειναι μεγαλες να υπαρχει αυτο το φαινομενο, ομως και εμεις απο την πλευρα μας πηραμε την δεσμευση του πελατη οτι θα παραλαβει το δεμα.
Να σημειωθει οτι οι πελατες ενημερωνονταν και απο εμας για το ποτε ειχε φτασει η παραγγελια στον καταστημα της περιοχης.
Θεωρουμε την καθυστερηση αυτη πολυ μεγαλη (κατανοητη γιατι εχει πεσει ολο το βαρος της λιανικης στις ταχυμεταφορικες) και για αυτο για ενα διαστημα αναστειλαμε πληρως τις αποστολες γιατι και οι πελατες μεναν ανικανοποιητοι, ενω το προβλημα δεν ηταν δικο μας, και εμεις απο την πλευρα μας δεν μπορουσαμε να εξυπηρετησουμε τους πελατες μας οπως κανουμε τα τελευταια 35 χρονια.
Μετα απο μεγαλη ζητηση σας, ξεκιναμε ξανα τις αποστολες.
- Ολοι οι πελατες θα ενημερωνονται για το ποτε θα φυγει η παραγγελια, αλλα και για τον πραγματικο εκτιμωμενο χρονο παραδοσης
- Για το διαστημα που επικρατει η αναταραχη και οι καθυστερησεις των ταχυμεταφορικων θα δεχομαστε μοναχα προπληρωμενες παραγγελιες.
- Για το ιδιο διαστημα δεν θα εξυπηρετουνται δυσπροσιτες περιοχες καθως εχουν ακομα μεγαλυτερη καθυστερηση (δυνατοτητα παραλαβης απο το κοντινοτερο καταστημα της ACS)
Για την ταχυτερη εξυπηρετηση σας συνιστουμε να επιλεγετε παραλαβη απο τα καταστηματα της ACS οπου ειναι εφικτο.
Μπορειτε να διαβασετε την σχετικη ανακοινωση της ACS εδω.
Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2020
Αγαπητοί Πελάτες,
Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.
Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.
Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.
Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.
Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες